Факультет управління: Недавние поступления

  • Маляр, Д. В.; Maliar, D. V. (Дніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центр", 2017-06-08)
    В якості об’єкту дослідження обрано організаційну модель корпоративного підприємства. В зв’язку з цим розглянуто як вірогідні варіанти: класичну, неокласичну, бюрократичну, інституційну та системну моделі корпоративного ...
  • Літовченко, Б. (Тернопільський національний економічний університет, 2017-06-08)
    Зазначено, що виникнення і розвиток креативної економіки у сучасному глобалізаційному соціумі ставить виклики теорії та практиці, класичним поглядам на менеджмент. Вказано, що метою дослідження є визначення основних принципів ...
  • Litovchenko, В. (Ternopil National Economic University, 2017-06-08)
    The emergence and development of creative economy in the contemporary global society poses challenges to the theory and practice of classical views on management. The aim of the study is to identify the main principles for ...
  • Комарова, Е.В.; Редина, Н.И. (Дніпропетровська державна фінансова академія, 2017-06-07)
    Решение задач, направленных на достижение групповых результатов с использованием минимальных ресурсов, невозможно без знания основных закономерностей групповой динамики. В учебном пособии рассматриваются основные концепции ...
  • Александрюк, Т.Ю.; Бабенко, А.Г.; Баранник, Л.Б.; Буряк, А.В.; Гавяда, В.В.; Гілюн, О.В.; Городяненко, В.Г.; Данилова, І.В.; Дем’яненко, І.В.; Долгоруков, Ю.О.; Дудчик, О.Ю.; Дулік, Т.О.; Комарова, К.В.; Колісник, Л.О.; Корнієнко, С.А.; Корнієнко, Т.Н.; Лисяк, Л.В.; Маркова, Л.Г.; Олійник, В.М.; Олійник, В.Я.; Олійник, Л.Ш.; Падерін, І.Д.; Пестряєва, О.Ю.; Піскунова, О.В.; Редіна, Н.І.; Семенюта, В.В.; Сорока, К.А.; Сухарева, Л.О.; Табінський, В.А.; Тараненко, Т.Є.; Шевченко, Н.І.; Шерстеннніков, Ю.В.; Шпильова, О.М.; Шукіс, І.З. (Дніпропетровська державна фінансова академія, 2017-06-07)
    У монографії здійснено спробу системного і комплексного дослідження такого явища, яким є сектор малого підприємництва, на регіональному рівні. Досліджується динаміка і структура формування сукупності підприємств малого ...
  • Падерін, І.Д.; Комарова, К.В.; Сорока, К.О. (Дніпропетровська державна фінансова академія, 2017-05-07)
    Щоб мати успіх на ринку, підприємствам доводиться вирішувати багато складних питань. Знання сучасного маркетингу дозволить досягти цієї мети. У навчальному посібнику розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, ...
  • Комарова, Е.В.; Редина, Н.И.; Шмелёва, С.А. (Дніпропетровська державна фінансова академія, 2017-05-07)
    В учебном пособии рассматриваются проблемы, касающиеся руководства и лидерства, формирования видения организации, власти и влияния как инструментов лидерства, а также вопросы развития навыков лидерства. Акцентируется ...
  • Редина, Н. И.; Падерин, И. Д.; Сорока, Е. А.; Комарова, Е. В.; Шукис, И. З.; Гавяда, В. В. (2017-06-07)
    Телефонный опрос проводится специально подготовленными интервьюерами, которые заносят ответы респондента в анкету (печатную либо электронную, на экране монитора); обработка анкет, построение диаграмм, таблиц и распределений: ...
  • Комарова, К.В. (Дніпропетровська державна фінансова академія, 2017-06-07)
    Проблеми організаційної культури є важливим фактором конкурентної переваги і посідають центральне місце в теорії та практиці управління діяльністю сучасних організацій. У навчальному посібнику розглядаються сучасні концепції ...
  • Коляда, С. П.; Рябой, В. І.; Koliada, S. P.; Riaboi, V. I. (Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку Національної академії наук України, 2017-06-06)
    Метою статті є обґрунтування доцільності в доступності об'єктивних даних як роботи митниці в цілому, так і конкретних операцій, а саме – електронного декларування. Стаття містить глибокий організаційно-структурний аналіз ...
  • Коляда, С. П. (Лира, 2017-06-06)
    В современном мире задача высшей школы меняется коренным образом. В эру маркетинга лектор, как носитель эксклюзивной информации, – утопия. Информации сейчас столько, что как раз цель другая – создать у студента потребность, ...
  • Kolyada, S.; Коляда, С. П. (Издательство "Наука и экономика", 2017-06-06)
    Scientific researches of term the term “economic security” in the works of ukrainian economists began at the end of 80th of the last century. At the same time the development of researches at this direction took a place ...
  • Петруня, Ю. Є.; Коляда, С. П.; Ковтун, Н. С. (Університет митної справи та фінансів, 2017-06-06)
    У навчальному посібнику розглянуто ключові питання управління персоналом у сучасних економічних умовах. Проаналізовано основні складові системи управління персоналом, функції організації в управлінні персоналом, напрямки ...
  • Ковальчук, Н. В. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-06-26)
    У статті розглянуто поняття «соціально відповідального маркетингу», його значення для підприємств та суспільства, вплив недобросовісної реклами на суспільство, впровадження соціально відповідального маркетингу в Україні.
  • Комарова, К. В.; Ковальчук, Н. В.; Komarova, K.V.; Kovalchuk, N.V. (Подільський державний аграрно-технічний університет, Приватний навчальний заклад "Хмельницький економічний університет", Приватне підприємство "Інститут економіки, технологій і підприємництва", Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН, 2017-06-06)
    Розвиток українського бізнесу, інтеграція до світової економічної системи ставить перед вітчизняними підприємствами нові завдання, які пов’язані з активізацією процесів у сфері соціальної відповідальності в Україні. Бізнес ...
  • Кахович, Ю. О.; Саксаганська, О. Р.; Доценко, Н. В. (Дніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центр", 2017-06-06)
    У статті проаналізовані основні питання вибору зовнішньоекономічних партнерів. Виділено головні критерії для обґрунтування доцільності співпраці з потенційним контрагентом. Запропоновано найважливіші характеристики, та ...
  • Костогриз, І.В.; Кахович, Ю.О. (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017-05-06)
    Статтю присвячено дослідженню невідповідності якості продукції українського виробника міжнародним стандартам. Представлено умови виходу вітчизняних підприємств на міжнародний ринок. Досліджено вимоги до якості продуктів ...
  • Кахович, Ю. О.; Макаренкіна, А. В.; Левченко, Т. В. (Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКС Центр", 2017-06-06)
    У статті розкривається причинно наслідковий зв'язок між національними стереотипами та стилями ведення переговорів суб'єктами ЗЕД. Узагальнено особливості ведення переговорів. Доповнено та згруповано стилі ведення міжнародних ...
  • Kakhovich, Y.O.; Nemeth, Y.I. (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017-05-06)
    The main theoretical aspects of output of Ukrainian enterprises to the foreign markets are considered in the article, criteria for the selection of foreign markets and the basic strategies that are used in modern international ...
  • Кахович, О. О.; Кахович, Ю. О. (Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКС Центр", 2017-06-06)
    Визначено мотиви створення і функціонування спільних підприємств на основі теорій роз витку міжнародної торгівлі та сучасних досліджень вчених. Доповнено та уточнено визначення спільного підприємства.

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись