Репозиторий Dspace

Роль керівника у процесі прийняття управлінських рішень на державній службі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Попова, Л.О.
dc.date.accessioned 2015-12-15T12:05:57Z
dc.date.available 2015-12-15T12:05:57Z
dc.date.issued 2015-12-15
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/204
dc.description.abstract Розглянуто багатоаспектну роль керівника у процесі прийняття управлінських рішень на державній службі як набору певних правил поведінки, які відповідають конкретній установі або конкретній посаді, та визначено ряд понять, зокрема "керівництво", "управління" і "лідерство", що є способами соціально-психологічного впливу з метою досягнення максимального ефекту в діяльності державної установи, фірми чи організації, обгрунтовано їх сутність і значення. З'ясовано ряд обмежень та чинників, що впливають на процес прийняття управлінських рішень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Державне управління;
dc.subject державна служба uk_UA
dc.subject стиль управління uk_UA
dc.subject методи управління uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject управлінські рішення uk_UA
dc.subject public service uk_UA
dc.subject management style uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject management decisions uk_UA
dc.title Роль керівника у процесі прийняття управлінських рішень на державній службі uk_UA
dc.title.alternative Role of managers in the decision making process the civil service uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2014/1
    Серія: "Державне управління"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись