DSpace Repository

Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємствах машинобудування

Show simple item record

dc.contributor.author Сорока, К.О.
dc.date.accessioned 2016-11-15T12:36:30Z
dc.date.available 2016-11-15T12:36:30Z
dc.date.issued 2016-11-15
dc.identifier.citation 1. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н.О. Туніцький // Актуальні проблеми економіки. - 2008. - № 4(82). – С. 29-34. 2. Максимова Т.С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу / Т.С. Максимова., О.Є. Шапран // Актуальні проблеми економіки. – 2007. - № 8(74). – С. 124-131. 3. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент : учебник / Ф. Котлер К.Л. Келлер. – Спб.: Пи-тер, 2007. – 816 с. 4. Гаркавенко С.С. Маркетинг : підручник / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 5. Завадський Й.С. Менеджмент: Mаmаgеment : підручник / Й.С. Завадський. – К.: Ви-давництво Європейського університету, 2002. – 542 с. 6. Теорія і практика маркетингу в Україні : монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчук та ін.; за наук. ред. д.е.н., проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с. 7. Скибінський С.В. Маркетинг : підручник. Ч. 1 / С.В. Скибінський. – Львів, 2000. – 640 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1638
dc.description.abstract Розкрито сутність традиційного підходу до комплексу маркетингу. Адаптовано традиційний підхід «4Р» для підприємств машинобудівної галузі в комплексі «4Р +Q». У нове поняття входять: товарна політика, цінова політика, політика комунікацій, політика розподілу і якість продукції. Запропонована методика випробувана на прикладі підприємства ВАТ «Дніпропрес». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ДДФА: Економічні науки;2010/2
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject «4Р» uk_UA
dc.subject маркетингова товарна політика uk_UA
dc.subject маркетингова цінова політика uk_UA
dc.subject маркетингова політика комунікацій uk_UA
dc.subject якість продукції uk_UA
dc.subject маркетингова політика розподілу uk_UA
dc.subject marketing mix uk_UA
dc.subject marketing product policy uk_UA
dc.subject marketing communications policy uk_UA
dc.subject marketing distribution policies uk_UA
dc.subject "4R" uk_UA
dc.subject marketing pricing uk_UA
dc.subject product quality uk_UA
dc.title Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємствах машинобудування uk_UA
dc.title.alternative Improving the marketing mix in the mechanical engineering uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account