dc.contributor.author |
Сорока, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-15T12:36:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-15T12:36:30Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-15 |
|
dc.identifier.citation |
1. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н.О. Туніцький // Актуальні проблеми економіки. - 2008. - № 4(82). – С. 29-34. 2. Максимова Т.С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу / Т.С. Максимова., О.Є. Шапран // Актуальні проблеми економіки. – 2007. - № 8(74). – С. 124-131. 3. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент : учебник / Ф. Котлер К.Л. Келлер. – Спб.: Пи-тер, 2007. – 816 с. 4. Гаркавенко С.С. Маркетинг : підручник / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 5. Завадський Й.С. Менеджмент: Mаmаgеment : підручник / Й.С. Завадський. – К.: Ви-давництво Європейського університету, 2002. – 542 с. 6. Теорія і практика маркетингу в Україні : монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчук та ін.; за наук. ред. д.е.н., проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с. 7. Скибінський С.В. Маркетинг : підручник. Ч. 1 / С.В. Скибінський. – Львів, 2000. – 640 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1638 |
|
dc.description.abstract |
Розкрито сутність традиційного підходу до комплексу маркетингу. Адаптовано традиційний підхід «4Р» для підприємств машинобудівної галузі в комплексі «4Р +Q». У нове поняття входять: товарна політика, цінова політика, політика комунікацій, політика розподілу і якість продукції. Запропонована методика випробувана на прикладі підприємства ВАТ «Дніпропрес». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ДДФА: Економічні науки;2010/2 |
|
dc.subject |
комплекс маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
«4Р» |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова товарна політика |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова цінова політика |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова політика комунікацій |
uk_UA |
dc.subject |
якість продукції |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова політика розподілу |
uk_UA |
dc.subject |
marketing mix |
uk_UA |
dc.subject |
marketing product policy |
uk_UA |
dc.subject |
marketing communications policy |
uk_UA |
dc.subject |
marketing distribution policies |
uk_UA |
dc.subject |
"4R" |
uk_UA |
dc.subject |
marketing pricing |
uk_UA |
dc.subject |
product quality |
uk_UA |
dc.title |
Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємствах машинобудування |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving the marketing mix in the mechanical engineering |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |