Репозиторий Dspace

Державне регулювання розвитку соціальної реклами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Борисенко, О. П.
dc.date.accessioned 2016-11-10T12:00:18Z
dc.date.available 2016-11-10T12:00:18Z
dc.date.issued 2016-11-10
dc.identifier.citation 1. Ромат Є. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : монографія / Є. Ромат. – К. : Вид-во УАДУ, 2003. – 380 с. 2. Про рекламу [Електронний ресурс] : Закон України від 03.07.1996 № 270/96-ВР зі змінами. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/main/270/96-%D0%B2%D1%80 3. Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив [Електронний ресурс] / Докторович М. О. – Режим доступу : http://visnyk.chnpu.edu.ua/ ?wpfb_dl=971 4. Про Заяву Верховної Ради України з нагоди 10-річчя ратифікації Україною Рамкової конвенції ВООЗ із боротьби проти тютюну [Електронний ресурс] : Постанова Верховної Ради України від 13.04.2016 № 1087-VIII. – Режим доступу : http://zakon5. rada.gov.ua/laws/show/1087-19 5. Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.05 / А. Л. Стрелковська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2007. – 21 с. – Режим доступу : http://enpuir.npu.edu.ua/ bitstream/123456789/1468/3/Strelkovska.pdf 6. Шведун В. О. Розвиток системи державного управління у сфері рекламної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / В. О. Шведун // Теорія та практика державного управління. – 2014. – Вип. 4 (47). – С. 90–97. – Режим доступу : http://www.kbuapa. kharkov.ua/e-book/tpdu/2014-4/doc/1/12.pdf uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1589
dc.description.abstract Розглянуто напрями вдосконалення державного регулювання рекламної діяльності, а саме застосування соціальної реклами як важливого засобу донесення до суспільства соціально значущої інформації. Акцентовано на необхідності формування виваженої концепції соціальної реклами, побудованої на системно-синергетичному підході, до застосування впорядкованих і ефективно застосованих механізмів державного регулювання соціально-економічних процесів. Зазначено важливість формування органами державного управління взаємовідносин та активної співпраці із суб’єктами рекламної діяльності на основі соціального партнерства. Наголошено на необхідності встановлення партнерських взаємовідносин між органами державного управління та суб’єктами рекламної діяльності на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях із залученням до процесу управління органів державної влади, а також громадських об’єднань та організацій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject рекламна діяльність uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject соціальне партнерство uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject social advertising uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject social partnership uk_UA
dc.title Державне регулювання розвитку соціальної реклами uk_UA
dc.title.alternative State regulation of social advertising uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2016/№1(14)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись