Abstract:
Розглянуто напрями вдосконалення державного регулювання рекламної діяльності, а саме застосування соціальної реклами як важливого засобу донесення до суспільства соціально значущої інформації. Акцентовано на необхідності формування виваженої концепції соціальної реклами, побудованої на системно-синергетичному підході, до застосування впорядкованих і ефективно застосованих механізмів державного регулювання соціально-економічних процесів. Зазначено важливість формування органами державного управління взаємовідносин та активної співпраці із суб’єктами рекламної діяльності на основі соціального партнерства. Наголошено на необхідності
встановлення партнерських взаємовідносин між органами державного управління та суб’єктами рекламної діяльності на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях із залученням до процесу управління органів державної влади, а також громадських об’єднань та організацій.