dc.contributor.author |
Гетьман, О.О. |
|
dc.contributor.author |
Гетьман, Д.О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-01T11:30:59Z |
|
dc.date.available |
2016-11-01T11:30:59Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-01 |
|
dc.identifier.citation |
1. Осовська Г.В. Економічний словник / Г.В. Осовська, О.О. Юркевич, Й.С. Завадський. – К.: Кондор, 2007. – 358 с. 2. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы оценки и ме-ханизмы увеличения / А.Н. Захаров, А.А. Зокин // Бизнес и банки. – №001-002 от 09.01.2004. – С. 1-5. 3. Светуньков С.Г. Информационное обеспечение управления конкурен-тоспособностью / С.Г. Светуньков. – М.: Маркетинг, 2001. – 244 с. 4. Минько Э.В. Качество и конкурентоспособность / Э.В. Минько, М.Л. Кричевский. – СПб.: Питер, 2004. – 268 с. 5. Кулешова Г.М. Конкуренція і конкурентоспроможність в агропромисловому вироб-ництві / Г.М. Кулешова // Економіка АПК. – 2008. – №3. – С. 126-131. 6. Сільське господарство України в 2010 році: [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Комітету державної статистики України – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 7. Маркетингове дослідження: [Електронний ресурс] / Внутрішня звітність підприємства ТОВ «Агро-Овен». – Дніпропетровськ. – 15.03.2011. – 38 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1466 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто теоретичні засади побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств, охарактеризовано роль маркетингової складової, наведено результати маркетингового дослідження в сегменті птахівництва |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ДДФА: Економічні науки;2012/1 |
|
dc.subject |
конкурентоспроможність агропромислового підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
агромаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий інструментарій |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентні переваги |
uk_UA |
dc.subject |
операційна ефективність |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічне позиціонування |
uk_UA |
dc.subject |
ринок збуту |
uk_UA |
dc.subject |
птахопроект |
uk_UA |
dc.subject |
agro-industrial enterprise competitiveness |
uk_UA |
dc.subject |
agro-marketing |
uk_UA |
dc.subject |
marketing instrument |
uk_UA |
dc.subject |
competitive advantages |
uk_UA |
dc.subject |
operational effectiveness |
uk_UA |
dc.subject |
strategic positioning |
uk_UA |
dc.subject |
sales market |
uk_UA |
dc.subject |
poultry-project |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Putting up the competitive agro-industrial enterprise by the marketing approach in its management |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |