Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/872
Title: | Ступінь загальності (абстрактності) гіпотези норм кримінально- процесуального права |
Other Titles: | A degree of abstraction of the hypothesis of criminal procedure standards |
Authors: | Гемай, С. О. |
Keywords: | норми кримінально-процесуального права гіпотеза норм кримінально-процесуального права ступінь загальності гіпотези норм кримінально-процесуального права the rules of criminal procedure law hypothesis rules of criminal procedure law degree of universality hypothesis rules of criminal procedure law |
Issue Date: | 15-Jun-2016 |
Publisher: | Академія митної служби України |
Citation: | 1. Лобойко Л. М. Кримінально-процесуальна регламентація слідчих дій : монографія / Л. М. Лобойко, А. П. Черненко. – Дніпропетровськ : Дніпропетровський держ. ун-т внутр. справ ; Ліра лтд, 2006. – 168 с. (99). 2. Чечина Н. А. Гражданские процессуальные отношения / Чечина Н. А.. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1962. – 68 с. 3. Скакун О. Ф. Теорія держави і права : підручник : пер. з рос. / О. Ф. Скакун. – Ха-рків : Консум, 2006. – 656 с. 4. Сливич І. І. Юридичні факти в кримінальному процесі України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук : спец. 12.00.09 “Кримінальний процес та криміна-лістика; судова експертиза” / Сливич І. І. – Одеса : Одеська нац. юрид. академія України, 2007. – 19 с. |
Series/Report no.: | Право;2011/1 |
Abstract: | Статтю присвячено спробі вперше дослідити ступінь загальності (абстрактності) гіпотези норм кримінально-процесуального права з урахуванням службової ролі цих норм права щодо норм кримінального права та динамічності регульованих ними кримінально-процесуальних відносин |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/872 |
Appears in Collections: | 2011/1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гемай_1.doc | 91,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.