Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8115
Назва: Роль Південної Кореї у формуванні глобальної креативної економіки
Автори: Рома, Д.Р.
Ключові слова: креативна економіка
культурна дипломатія
Південна Корея
Культурний експорт
Україна
Дата публікації: 30-чер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Рома Д.Р. Роль Південної Кореї у формуванні глобальної креативної економіки : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 «Міжнародні економічні відносини» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 92 с
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що успіх Південної Кореї у розвитку креативної економіки базується на активній державній підтримці, глобальній стратегії просування культурного продукту (зокрема K-pop, кінематографа, webtoon та ігрової індустрії), а також на розвитку цифрової інфраструктури. Виявлено, що українська креативна індустрія має потенціал для міжнародного зростання за умови адаптації інструментів культурної дипломатії, стимулювання креативного підприємництва та налагодження міжсекторальної взаємодії за корейською моделлю. Запропоновані практичні рекомендації щодо запровадження в Україні інструментів підтримки та експорту культурного контенту з метою інтеграції у глобальну креативну економіку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8115
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рома Д.Р..pdf34,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.