Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРома, Д.Р.-
dc.date.accessioned2025-08-11T09:06:42Z-
dc.date.available2025-08-11T09:06:42Z-
dc.date.issued2025-06-30-
dc.identifier.citationРома Д.Р. Роль Південної Кореї у формуванні глобальної креативної економіки : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 «Міжнародні економічні відносини» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 92 сuk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8115-
dc.description.abstractВстановлено, що успіх Південної Кореї у розвитку креативної економіки базується на активній державній підтримці, глобальній стратегії просування культурного продукту (зокрема K-pop, кінематографа, webtoon та ігрової індустрії), а також на розвитку цифрової інфраструктури. Виявлено, що українська креативна індустрія має потенціал для міжнародного зростання за умови адаптації інструментів культурної дипломатії, стимулювання креативного підприємництва та налагодження міжсекторальної взаємодії за корейською моделлю. Запропоновані практичні рекомендації щодо запровадження в Україні інструментів підтримки та експорту культурного контенту з метою інтеграції у глобальну креативну економіку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectкреативна економікаuk_UA
dc.subjectкультурна дипломатіяuk_UA
dc.subjectПівденна Кореяuk_UA
dc.subjectКультурний експортuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleРоль Південної Кореї у формуванні глобальної креативної економікиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рома Д.Р..pdf34,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.