Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8078
Назва: Застосування візуальної комунікації в просуванні косметологічних послуг
Автори: Бунак, С. П.
Ключові слова: візуальна комунікація
маркетинг
косметологічні послуги
брендинг
просування
дизайн
реклама
інформаційна підтримка
Дата публікації: 6-сер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Бунак С. П. Застосування візуальної комунікації в просуванні косметологічних послуг : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 45 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розглядається роль візуальної комунікації в процесі просування косметологічних послуг. Метою дослідження є аналіз ефективності візуальних засобів комунікації в маркетинговій діяльності косметологічних брендів та виявлення найбільш дієвих стратегій візуального впливу на цільову аудиторію. Робота охоплює теоретичні засади візуальної комунікації, сучасні тенденції у сфері краси та аналіз практичних кейсів використання візуального контенту в соціальних мережах та інших каналах просування. Проведено дослідження візуального оформлення брендів, реклами, контенту в Instagram, логотипів і кольорових рішень. У результаті сформульовано рекомендації щодо вдосконалення візуальної стратегії для підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8078
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Bunak_061_Bak.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.