Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичайкіна, А. В.-
dc.date.accessioned2025-08-06T06:24:48Z-
dc.date.available2025-08-06T06:24:48Z-
dc.date.issued2025-08-06-
dc.identifier.citationЧичайкіна А. В. Розвиток PR-комунікацій аграрного підприємства : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8077-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: розробити концепцію та створити PR- комплект для агропідприємства «Шератон» з метою підвищення його публічної впізнаваності, формування позитивного іміджу бренду та налагодження ефективної комунікації з цільовою аудиторією. Актуальність і новизна інформаційного продукту зумовлені необхідністю впровадження сучасних PR-комунікацій у діяльність аграрних підприємств, зокрема малих і середніх, які часто залишаються на периферії комунікативного простору. В умовах цифровізації, зростаючої конкуренції та запиту суспільства на прозору й доступну комунікацію, важливо не лише якісно виробляти, але й грамотно презентувати продукцію агропідприємств. Новизна представленого PR-комплекту полягає у комплексному підході до формування бренду та позитивного іміджу агропідприємства «Шератон» шляхом створення бренд- буку, буклету та адаптованого контенту для соціальних мереж, що дозволяє ефективно донести інформацію до цільової аудиторії, розширити комунікаційні можливості підприємства та підвищити рівень довіри до агросектора в цілому. Зміст інформаційного продукту: брендбук, буклет та серія публікацій у соціальних мережах (Instagram, Facebook і YouTube). Інформаційний продукт опубліковано на офіційних Instagram та Facebook сторінках агропідприємства «Шератон», а також на YouTube-каналі, де розміщено інтерв’ю з головним агрономом підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectPR-комунікаціїuk_UA
dc.subjectPR-комплектuk_UA
dc.subjectагропідприємствоuk_UA
dc.subjectбрендбукuk_UA
dc.subjectбуклетuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleРозвиток PR-комунікацій аграрного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Chichaykina_061_Bak.pdf5,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.