Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧмихалова, М. Д.-
dc.date.accessioned2025-08-06T06:13:02Z-
dc.date.available2025-08-06T06:13:02Z-
dc.date.issued2025-08-06-
dc.identifier.citationЧмихалова М. Д. Інформаційна підтримка мистецьких проєктів ГО «Артрезиденція» : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8076-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: теоретичне обґрунтування концепції інформаційної кампанії та розробка практичних рекомендацій щодо її реалізації для ефективної підтримки мистецького проєкту. Актуальність і новизна інформаційного продукту: зумовлена необхідністю впровадження інтегрованих комунікаційних технологій у сфері культурно- мистецьких проєктів для збереження національної культурної спадщини. Серія промо-роликів допоможе охопити більшу аудиторію та підвищити популярність фестивалю,таким чином закликати більше учасників взяти участь. Зміст інформаційного продукту: трьохетапна структуру інформаційної кампанії, обґрунтовано візуальну ідентичність проєкту, розроблено комплекс медійних продуктів та комунікаційну стратегію для різних цільових аудиторій. Інформаційна кампанія спрямована на забезпечення суспільного резонансу III Всеукраїнського двотурового конкурсу хорового мистецтва імені Михайла Кречка. Інформаційний продукт опубліковано: Результати дослідження впроваджені в практичну діяльність організаційного комітету конкурсу та можуть бути використані для інформаційної підтримки інших культурно-мистецьких проєктів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectінформаційна кампаніяuk_UA
dc.subjectмистецький проєктuk_UA
dc.subjectхорове мистецтвоuk_UA
dc.subjectМихайло Кречкоuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectкультурна спадщинаuk_UA
dc.subjectмедійні продуктиuk_UA
dc.subjectвізуальна ідентичністьuk_UA
dc.titleІнформаційна підтримка мистецьких проєктів ГО «Артрезиденція»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Chmihalova_061_Bak.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.