Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіденко, К. Р.-
dc.date.accessioned2025-08-06T06:03:04Z-
dc.date.available2025-08-06T06:03:04Z-
dc.date.issued2025-08-06-
dc.identifier.citationДіденко К. Р. Рекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8075-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: дослідження можливостей використання рекламних продуктів у соціальних медіа як інструменту популяризації ініціатив українських громад у ЄС, перевірка теоретичних висновків на практиці шляхом розробки та публікації інформаційного продукту для розвитку діяльності маркетигового бюро CreativeFabricaty у Нідерландах. Актуальність інформаційного продукту: у контексті сучасних глобалізаційних викликів та хвилі вимушеної міграції, пов’язаної з війною в Україні, питання збереження культурної ідентичності українців за кордоном стало особливо актуальним. Одним із дієвих способів підтримки, популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС є ефективна комунікація через соціальні медіа. Новизна інформаційного продукту: міжкультурне спрямування із поєднанням інструментів цифрового маркетингу задля підтримки української культурної ідентичності за межами України. Зміст інформаційного продукту: повноцінно оформлений Instagram-акаунт з дописами, сторіс та highlights; розроблений WEB-сайт із презентацією послуг, кейсів, тарифних планів та можливістю замовлення консультації. Інформаційний продукт опубліковано: в соціальній мережі проекту – Instagram, створено WEB-сайт за допомогою Wix.studiouk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectжурналістикаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectгромада в ЄСuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectвізуалuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectcreativefabricatyuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.titleРекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄСuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Didenko_061_Bak.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.