Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДумчиков, О. В.-
dc.date.accessioned2025-08-06T05:46:43Z-
dc.date.available2025-08-06T05:46:43Z-
dc.date.issued2025-08-06-
dc.identifier.citationДумчиков О. В. Форми репрезентації громадської думки у журналістських та PR-матеріалах : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8074-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: створити й представити добірку журналістських та PR-матеріалів для телеканалу «ДніпроTV», сторінок Молодіжного центру Дніпропетровської області у соціальних мережах, обґрунтувавши актуальність створення контенту на основі опитування громадськості. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створені журналістські та PR-матеріали зачіпають актуальні теми суспільства. Матеріали для «ДніпроTV», стисло репрезентують громадську думку щодо цих тем через вуличні опитування. Можливості для розвитку молоді просуваються через різну репрезентацію громадської думки у текстах дописів, Reels, інтерв’ю для мережевих платформ Молодіжного центру Дніпропетровської області. Новизна інформаційного продукту полягає у вдосконаленні форм таких матеріалів. Зміст інформаційного продукту: добірка із чотирьох матеріалів вуличних опитувань для ранкової програми, випусків новин ДніпроTV, відео: рілз, інтерв’ю та 3 дописів з коментарями, відгуками у соціальних мережах Молодіжного центру Дніпропетровської області. Інформаційний продукт опубліковано в етері, соціальних мережах телеканалу «ДніпроTV», Молодіжного центру Дніпропетровської області, молодіжної ГО «Заходи», Управління молоді та спорту Дніпропетровської ОДА.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectжурналістикаuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectтелебаченняuk_UA
dc.subjectмолодіжний центрuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectінтерв’юuk_UA
dc.titleФорми репрезентації громадської думки у журналістських та PR-матеріалахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Dumchikov_061_Bak.pdf1,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.