Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорчак, О. В.-
dc.date.accessioned2025-08-05T11:32:35Z-
dc.date.available2025-08-05T11:32:35Z-
dc.date.issued2025-08-05-
dc.identifier.citationГригорчак О. В. Використання соціальних мереж у залученні аудиторії до театральних проєктів : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8068-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: створення Instagram-проєкту, спрямованого на популяризацію театрального мистецтва, з відповідним його обґрунтуванням у пояснювальній записці. Актуальність і новизна інформаційного продукту: зумовлена необхідністю адаптації театрального мистецтва до умов цифрової епохи. Сучасні користувачі, особливо молодь, усе частіше отримують інформацію саме через соціальні мережі, тому культурним інституціям варто шукати нові шляхи комунікації з публікою. Особливо перспективним є використання Instagram як платформи для візуального та емоційного залучення аудиторії до театрального життя. Новизна проєкту - основна відмінність представленого Instagram-проєкту полягає в поєднанні театрального контенту з сучасними форматами цифрової комунікації, орієнтацією на залучення молодіжної аудиторії, а також у застосуванні креативних підходів до візуального оформлення й інтерпретації сценічного матеріалу в соціальній мережі. Зміст інформаційного продукту: Назва творчого проєкту: «Театр у смартфоні: Instagram як простір для популяризації сценічного мистецтва». Інформаційний продукт опубліковано у тестовому режимі на Instagram- сторінці проєкту @theatre.dp.md у період з 20.05.2025 до 25.05.2025.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectInstagram-контентuk_UA
dc.subjectтеатрuk_UA
dc.subjectцифрова комунікаціяuk_UA
dc.subjectкультурна популяризаціяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectаудиторна взаємодіяuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж у залученні аудиторії до театральних проєктівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Grigorchak_061_Bak.pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.