Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, А.О.-
dc.date.accessioned2025-08-04T10:52:56Z-
dc.date.available2025-08-04T10:52:56Z-
dc.date.issued2025-08-04-
dc.identifier.citationНікітіна А.О. Просування онлайн-магазину у соціальних мережах (на прикладі Instagram-магазину жіночого одягу) : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 50 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8057-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: з’ясувати особливості та методи рекламних стратегій для малого бізнесу в соціальній мережі Instagram з метою залучення нових клієнтів, створити рекламні продукти, розробити й реалізувати інноваційні рішення та інформаційну акцію для просування онлайн-магазину жіночого одягу «CRII.SHOP». Актуальність і новизна інформаційної акції: У соціальних мережах висока конкуренція серед бізнесів, але правильна комунікативна стратегія та креативні ідеї просування забезпечують успіх. Візуальна комунікація з аудиторією залишається актуальною. Новизна акції для онлайн-магазину «CRII.SHOP» полягає, як приклад, у впровадженні подарункових сертифікатів та брендового персонажа, що рідко використовується в цій ніші в соцмережах. Зміст інформаційної акції: Акція «Instagram-шопінг: тренди, що доступні кожному» включає фірмове оформлення Instagram із брендовим персонажем та елементами стилю, а також створення рекламних продуктів для залучення клієнтів онлайн і офлайн. Інформаційну акцію реалізовано в соціальній мережі Instagram на сторінці @crii.shop та на території м. Дніпро.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectрекламні стратегіїuk_UA
dc.subjectонлайн-магазинuk_UA
dc.titleПросування онлайн-магазину у соціальних мережах (на прикладі Instagram-магазину жіночого одягу)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Nikitina_061_Bak.pdf2,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.