Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8052
Назва: Просування волонтерських ініціатив через соціальну рекламу
Автори: Постнікова, Д. М.
Ключові слова: соціальна реклама
волонтерська ініціатива
соціальні мережі
контент
візуал
«FreedomNets»
Дата публікації: 4-сер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Постнікова Д. М. Просування волонтерських ініціатив через соціальну рекламу : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 46 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: створення циклу рекламних продуктів соціальної спрямованості. Актуальність інформаційного продукту зумовлена потребою залучення ширшої європейської аудиторії до волонтерських ініціатив. На жаль, значна частина людей у Європі досі не повною мірою усвідомлює важливість підтримки України — через брак інформації або недооцінку ситуації. Саме тому сьогодні надзвичайно важливо зосередитися на двох ключових напрямах: підтримка ЗСУ та допомога постраждалим від війни. Новизна інформаційного продукту полягає в його орієнтації на європейську аудиторію з урахуванням її культурних та комунікаційних особливостей, що сприяє ефективнішому поширенню інформації про війну в Україні та посиленню підтримки з боку європейської спільноти. Зміст інформаційного продукту: цикл рекламних продуктів соціальної спрямованості. Розробка візуального ряду для соціальних мереж волонтерської ініціативи. Інформаційний продукт опубліковано: в соціальних мережах проекту, а саме Instagram Facebook.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8052
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Postnikova_061_Bak.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.