Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7968
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку
Автори: Бокк, А. А.
Ключові слова: банківський маркетинг
маркетингова стратегія
управління
УкрСиббанк
сегментація
SWOT-аналіз
Дата публікації: 28-лип-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Бокк А. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 60 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних, методичних та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю банку на прикладі АТ КБ «УкрСиббанк». Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: розглянути сутність і функції банківського маркетингу та маркетингової стратегії; визначити особливості маркетингових досліджень на ринку банківських послуг; дослідити стан маркетингової діяльності АТ «УкрСиббанк»; провести SWOT-аналіз банку; розробити шляхи удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах сучасного ринку. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової політики в АТ «УкрСиббанк». Предметом дослідження виступають теоретичні та методичні підходи до вдосконалення маркетингової діяльності банку. Дослідження базується на статистичних даних, нормативно-правовій базі, аналітичних матеріалах та звітності АТ КБ «УкрСиббанк».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7968
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Bokk_Anhelina_073_Bak.pdf.pdf605,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.