Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7963
Назва: Аналіз комунікаційної системи організації
Автори: Черник, К. Р.
Ключові слова: комунікація
комунікаційна система
комунікаційний процес
управління
ТОВ «Нова Пошта»
Дата публікації: 28-лип-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Черник К. Р. Аналіз комунікаційної системи організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної системи в організації. Досягнення мети передбачає вирішення наступних завдань: розгляд сутності поняття «комунікаційна система»; дослідження етапів і складових комунікаційного процесу; визначення особливостей управління комунікаційними процесами; аналіз фінансових показників і комунікаційної системи ТОВ «Нова Пошта»; оцінка її впливу на імідж та репутацію компанії; формування рекомендацій щодо вдосконалення комунікаційної системи. Об'єктом дослідження є процес управління організаціями у контексті комунікаційної взаємодії на рівні внутрішнього і зовнішнього середовища. Предметом дослідження – комунікаційна система ТОВ «Нова Пошта». Методологічну основу дослідження склали наукові публікації, звіти підприємства, а також відкриті джерела, зокрема офіційний сайт компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7963
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Chernyk_Karina_073_Bak.pdf.pdf992,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.