Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7939
Title: Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок
Authors: Мехдізаде, Ю. А.
Keywords: зовнішній ринок
стратегія
стратегічний план
ризики
конкурентні переваги
Issue Date: 25-Jul-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Мехдізаде Ю. А. Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 57 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних підходів та розробка практичних заходів щодо розробки плану виведення продукції підприємства на зовнішній ринок. Відповідно до поставленої мети сформульовано такі завдання: дослідити теоретичні основи планування виходу організацій на зовнішній ринок; проаналізувати особливості управління процесом планування виходу продукції підприємства; оцінити вплив воєнних дій на зовнішньоекономічну діяльність українських підприємств та можливостей її подальшої активізації; охарактеризувати систему управління та асортимент продукції організації; здійснити аналіз поточного стану експорту продукції підприємства та його ефективності; розробити конкретний план виведення продукції організації на новий ринок в умовах війни, а саме ринок Туреччини. Об'єктом дослідження є процес планування виведення продукту підприємства на зовнішній ринок. Предметом дослідження виступають методи та інструменти розробки плану виведення продукції організації на зовнішній ринок. Дослідження проведено на матеріалах діяльності одного з найбільших виробників металевих виробів в Україні - ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7939
Appears in Collections:Спеціальність: 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Mekhdizade_Iusif_073_Bak.pdf.pdf500,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.