Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7932
Назва: Управління цифровим маркетингом комерційної організації
Автори: Перепелиця, А. І.
Ключові слова: цифровий маркетинг
управлінські рішення
агропромисловий сектор
Дата публікації: 24-лип-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Перепелиця А. І. Управління цифровим маркетингом комерційної організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 91 с.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є оцінка поточної системи управління цифровим маркетингом ПрАТ «МХП», виявлення її сильних і слабких сторін, а також формування стратегічних напрямів удосконалення управлінських рішень у цій сфері. Для досягнення поставленої мети були сформульовані наступні завдання: виявити галузеву специфіку управління цифровими каналами в агропромисловому секторі України; надати загальну характеристику діяльності ПрАТ «МХП»; проаналізувати існуючу систему управління цифровим маркетингом компанії; оцінити рівень інтеграції цифрових інструментів у маркетингову практику; визначити ключові проблеми та бар’єри цифрового зростання MHP; сформулювати стратегічну модель управління цифровою трансформацією маркетингу компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7932
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Perepelitsa Anton_073_Bak.pdf.pdf699,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.