Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелиця, А. І.-
dc.date.accessioned2025-07-24T08:04:13Z-
dc.date.available2025-07-24T08:04:13Z-
dc.date.issued2025-07-24-
dc.identifier.citationПерепелиця А. І. Управління цифровим маркетингом комерційної організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7932-
dc.description.abstractМетою роботи є оцінка поточної системи управління цифровим маркетингом ПрАТ «МХП», виявлення її сильних і слабких сторін, а також формування стратегічних напрямів удосконалення управлінських рішень у цій сфері. Для досягнення поставленої мети були сформульовані наступні завдання: виявити галузеву специфіку управління цифровими каналами в агропромисловому секторі України; надати загальну характеристику діяльності ПрАТ «МХП»; проаналізувати існуючу систему управління цифровим маркетингом компанії; оцінити рівень інтеграції цифрових інструментів у маркетингову практику; визначити ключові проблеми та бар’єри цифрового зростання MHP; сформулювати стратегічну модель управління цифровою трансформацією маркетингу компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectагропромисловий секторuk_UA
dc.titleУправління цифровим маркетингом комерційної організаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Perepelitsa Anton_073_Bak.pdf.pdf699,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.