Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7889
Title: | Інтернет залежність серед студентів |
Authors: | Довжик, Я. К. |
Keywords: | інтернет розвага спілкування формування психологічної прив'язаності психологічні інтернет проблеми |
Issue Date: | 22-Jul-2025 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Довжик Я. К. Інтернет залежність серед студентів : кваліфікаційна робота бакалавра : 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 55 с. |
Abstract: | Проблеми з інтернетом в студентському віці мають свої особливості, обумовлені віковими та соціальними факторами. Студенти часто використовують інтернет як основне джерело інформації, розваг та спілкування, що може призвести до формування психологічної прив'язаності. Такі поведінкові патерни можуть супроводжуватися негативними емоційними станами, такими як тривога, пригнічений стан та соціальна ізоляція [2]. Окрім того, проблеми з інтернетом можуть впливати на академічну продуктивність, оскільки студенти витрачають більше часу на онлайн-активності, що відволікає їх від навчальної діяльності. Актуальність цього дослідження обумовлена необхідністю виявлення психологічних та соціальних наслідків психологічних інтернет проблем серед студентів, а також розробки ефективних заходів для профілактики і корекції цього явища. Наразі існують різні підходи до вивчення впливу надмірного використання інтернету, однак їх ефективність щодо студентської групи залишається малодослідженою. Проблематика цього явища актуальна як для психологів, так і для адміністрацій навчальних закладів, адже вплив інтернету поширюється на основні аспекти особистісного та соціального розвитку студентів. |
URI: | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7889 |
Appears in Collections: | Спеціальність: 053 Психологія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2025_Dovzhik_053_Bak.pdf.pdf | 785,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.