Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7499
Title: Обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Запорізький оліяжиркомбінат»)
Authors: Коваленко, Олександр Миколайович
Issue Date: 14-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Коваленко О. М. Обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Запорізький оліяжиркомбінат») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с.
Abstract: Метою роботи є дослідження теоретичних аспектів і практичних засад організації маркетингової діяльності підприємств та розробка заходів щодо їх удосконалення. Відповідно до мети дослідження в роботі були вирішені наступні завдання: - виявити роль і значення маркетингової діяльності в підвищенні ефективності управління; - визначити особливості організації маркетингової діяльності підприємств; - охарактеризувати методичні аспекти оцінки ефективності системи маркетингу; - розглянути основні аспекти діяльності ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат»; - охарактеризувати організацію маркетингової діяльності ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат»; 12 - дослідити маркетингове середовище ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат»; - обґрунтувати маркетингову стратегію підприємства; - оптимізувати структуру маркетингового та комунікаційного бюджету ПАТ «Запорізький олійножировий комбінат» розробити заходи щодо оптимізації структури маркетингового комунікаційного бюджету Запорізького олійножирового комбінату.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7499
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко Олександр.pdf1,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.