Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7493
Title: Маркетингова діагностика сайту підприємства (на прикладі КП, телеканалу ДніпроТВ)
Authors: Васько, Анастасія Віталіївна
Keywords: діагностика
медіакомпанія
оптимізація
маркетинг
просування
маркетингові стратегії
диверсифікація
залучення
ефективність
оборот
Issue Date: 13-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Васько А. В. Маркетингова діагностика сайту підприємства (на прикладі КП, телеканалу ДніпроТВ) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 88 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена проведенню маркетингової діагностики сайту телеканалу "Дніпро.ТВ" та розробка рекомендацій щодо підвищення його ефективності.; розкрито сутність поняття «сайт» в різних літературних джерелах; визначено особливості вебсайту як маркетингового інструменту медіакомпанії; досліджено підходи та інструменти діагностики сайту підприємства; наведено організаційно-економічну характеристику телеканалу "Дніпро.ТВ"; здійснено комплексний вебаналіз сайту телеканалу; проведено SEO-аналіз та оцінка digital-маркетингу; описано алгоритм розробки стратегії оптимізації вебресурсу; наведено пропозиції щодо редизайну та покращення користувацького досвіду.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7493
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васько.pdf2,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.