Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7493
Назва: Маркетингова діагностика сайту підприємства (на прикладі КП, телеканалу ДніпроТВ)
Автори: Васько, Анастасія Віталіївна
Ключові слова: діагностика
медіакомпанія
оптимізація
маркетинг
просування
маркетингові стратегії
диверсифікація
залучення
ефективність
оборот
Дата публікації: 13-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Васько А. В. Маркетингова діагностика сайту підприємства (на прикладі КП, телеканалу ДніпроТВ) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 88 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена проведенню маркетингової діагностики сайту телеканалу "Дніпро.ТВ" та розробка рекомендацій щодо підвищення його ефективності.; розкрито сутність поняття «сайт» в різних літературних джерелах; визначено особливості вебсайту як маркетингового інструменту медіакомпанії; досліджено підходи та інструменти діагностики сайту підприємства; наведено організаційно-економічну характеристику телеканалу "Дніпро.ТВ"; здійснено комплексний вебаналіз сайту телеканалу; проведено SEO-аналіз та оцінка digital-маркетингу; описано алгоритм розробки стратегії оптимізації вебресурсу; наведено пропозиції щодо редизайну та покращення користувацького досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7493
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васько.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.