Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7491
Title: Просування продукції (послуг) з використанням мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ «Асканія Авто», м. Київ)
Authors: Базилюк, Антон Іванович
Keywords: цифрові інструменти
SEO-аналіз
SMM-маркетинг
інтернет-просування
контекстна реклама
еmail-маркетинг
асортимент
партерство
В2В
маркетингові заходи
Issue Date: 13-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Базилюк А. І. Просування продукції (послуг) з використанням мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ «Асканія Авто», м. Київ) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 87 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена аналізу інструментів просування продукції в мережі Інтернет. В роботі розглянуто теоретико-методологічні засади просування продукції в Інтернеті, виділено ключові елементи просування продукції, охарактеризовано цифрові інструменти просування продукції, проаналізовано економічну діяльність підприємств, проведено оцінку цифрових інструментів просування продукції та маркетингової діяльності, запропоновано напрями вдосконалення економічної та маркетингової діяльності підприємств. маркетингової діяльності, пропонувати напрями вдосконалення економічної та маркетингової діяльності підприємств, розробляти чат-боти - інноваційні цифрові інструменти для просування продукції підприємств в Інтернеті.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7491
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Базилюк.pdf1,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.