Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7489
Назва: Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства
Автори: Андрієвський, Денис Олександрович
Дата публікації: 13-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Андрієвський Д. О. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 88 с.
Короткий огляд (реферат): Метою даної кваліфікаційної роботи є всебічне та детальне дослідження процесу формування маркетингової стратегії ТОВ «Щедро» та підготовка пропозиції щодо його удосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7489
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрієвський Денис.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.