Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрієвський, Денис Олександрович-
dc.date.accessioned2025-03-13T08:26:04Z-
dc.date.available2025-03-13T08:26:04Z-
dc.date.issued2025-03-13-
dc.identifier.citationАндрієвський Д. О. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7489-
dc.description.abstractМетою даної кваліфікаційної роботи є всебічне та детальне дослідження процесу формування маркетингової стратегії ТОВ «Щедро» та підготовка пропозиції щодо його удосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрієвський Денис.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.