Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7446
Title: | Веб-застосунок для автоматизації проведення опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання освітніх компонент |
Authors: | Назарян, А. А. |
Keywords: | веб-застосунок студентські опитування оцінювання викладачів збір статистики автоматизація |
Issue Date: | 10-Mar-2025 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Назарян А. А. Веб-застосунок для автоматизації проведення опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання освітніх компонент : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 92 с. |
Abstract: | Метою роботи є створення веб-застосунку, який полегшує процес оцінювання викладачів студентами через автоматизацію збору та аналізу даних, забезпечуючи зручність у проведенні анонімних опитувань та перегляді детальної статистики. Дана робота присвячена розробці веб-застосунку для організації та полегшення процесу збору даних щодо якості роботи викладачів у навчальному закладі. Дослідження акцентує увагу на створенні інструментів для зручної фільтрації даних, що дозволяє студентам обирати освітній рівень, курс, форму навчання, дисципліну та викладача. Адміністраторська панель забезпечує управління переліком дисциплін, викладачів, освітніх програм та форм опитувань. Окремий акцент зроблено на реалізації функціоналу для перегляду детальної статистики, яка дозволяє аналізувати дані опитувань за викладачами, дисциплінами чи іншими параметрами. Система забезпечує можливість зручного пошуку викладачів за прізвищем, ім’ям та по батькові, що значно підвищує ефективність роботи та якість прийняття рішень. |
URI: | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7446 |
Appears in Collections: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2025_Nazarian_122_Mag.pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.