Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7395
Назва: Управління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Повторенко, Анастасія Віталіївна
Ключові слова: цінова політика
конкурентоспроможність підприємства
ТОВ «Еголіст Груп»
Дата публікації: 4-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Повторенко А. В. Управління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024.135 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці та обґрунтуванню напрямків удосконалення цінової політики з метою підвищення конкурентоспроможності та визначені, виходячи з основних конкурентних переваг ТОВ «Еголіст Груп», що мають бути враховані в управлінні ціновою політикою. В роботі розглянуто характерні риси та особливості концепції розвитку методів утворення ціни. Проведений комплексний аналіз діяльності ТОВ «Еголіст Груп», надано пропозиції щодо методики встановлення ціни на основі цінності послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7395
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Повторенко_076_Mag.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.