Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПовторенко, Анастасія Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-03-04T09:08:08Z-
dc.date.available2025-03-04T09:08:08Z-
dc.date.issued2025-03-04-
dc.identifier.citationПовторенко А. В. Управління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024.135 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7395-
dc.description.abstractРобота присвячена розробці та обґрунтуванню напрямків удосконалення цінової політики з метою підвищення конкурентоспроможності та визначені, виходячи з основних конкурентних переваг ТОВ «Еголіст Груп», що мають бути враховані в управлінні ціновою політикою. В роботі розглянуто характерні риси та особливості концепції розвитку методів утворення ціни. Проведений комплексний аналіз діяльності ТОВ «Еголіст Груп», надано пропозиції щодо методики встановлення ціни на основі цінності послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectТОВ «Еголіст Груп»uk_UA
dc.titleУправління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Повторенко_076_Mag.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.