Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7361
Назва: Комунікативна стратегія закладу вищої освіти у соціальних мережах (на прикладі УМСФ)
Автори: Манукян, К. С.
Ключові слова: комунікаційна політика
заклад вищої освіти
соціальні мережі
Facebook
Instagram
TikTok
цільова аудиторія
взаємодія
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Манукян К. С. Комунікативна стратегія закладу вищої освіти у соціальних мережах (на прикладі УМСФ) : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 75 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі здійснено детальний контент-аналіз комунікаційних каналів закладу вищої освіти, розроблено проєкт створення та розвитку сторінки кафедри управління Університету митної справи і фінансів, як найефективнішого способу взаємодії з цільовою аудиторією. Матеріали проведеного дослідження можуть дати можливість подальшому вивченню аспектів розвитку системи комунікаційної політики закладів вищої освіти в соціальних мережах та стати основою теоретичного підґрунтя для подальших досліджень з удосконалення системи комунікацій закладів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7361
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Manukian_061_Bak.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.