Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7358
Назва: Соціальні мережі як платформи масової комунікації в молодіжному середовищі
Автори: Гягяєва, О. Ф.
Ключові слова: соціальні мережі
масові комунікації
соціальні комунікації
молодіжне середовище
функції соціальних мереж
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Гягяєва О. Ф. Соціальні мережі як платформи масової комунікації в молодіжному середовищі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 64 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі визначені тенденції і розроблені інструменти впливу соціальних мереж на процеси комунікації у молодіжному середовищі. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, висновки дослідження можуть бути використані, як практичні поради стосовно розвитку використання соціальних мереж як платформи масової комунікації у молодіжному середовищі. Розроблені рекомендації апробовано автором під час створення соціальної реклами «SAVE YOUR LIFE». Автором особисто розроблено три сценарії відеороліків для розміщення у соціальних мережах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7358
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Hiahiaieva_061_Bak.pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.