Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7345
Назва: Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації
Автори: Синельникова, Д. О.
Ключові слова: медіаконтент
імідж
міжнародні відносини
державний імідж
ЗМІ
Інтернет
медіапростір
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Синельникова Д. О. Формування міжнародного іміджу країни засобами медіакомунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 72 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено загальні поняття медіаконтенту та іміджу; визначити шляхи їх взаємодії на державному та міжнародному рівні; зрозуміти вплив медіаконтенту ЗМІ на міжнародний державний імідж. Одержані висновки та їх новизна: отримали практичні здобутки з теми впливу медіаконтенту на формування міжнародного державного іміджу; визначили результати дослідження іміджу, його різновиди та тенденції; провели соціальне опитування з теми сприйняття іноземною аудиторією новин щодо ситуації в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7345
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Synelnykova_061_Bak.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.