Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7342
Назва: Використання засобів зовнішньої реклами у діяльності із запобігання корупції
Автори: Дороніна, С. В.
Ключові слова: зовнішня реклама
соціальна антикорупційна реклама
боротьба з корупцією
закони України
запобігання корупції
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Дороніна С. В. Використання засобів зовнішньої реклами у діяльності із запобігання корупції : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 52 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі показано як зовнішня реклама допомагає у боротьбі з корупцією. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створення серій рекламних продуктів на антикорупційну тематику впливають на думку та світогляд людей, створюють резонанс навколо цієї теми, привертають увагу. Новизна інформаційного продукту: під час створення серій рекламних продуктів для антикорупційної тематики була розроблена серія біл-бордів для розуміння даної теми і її подальшого просування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7342
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Doronina_061_Bak.docx.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.