Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7276
Title: Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
Authors: Татаренко, Д. К.
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
соціальні мережі
SMM-менеджер
готель
процес обслуговування
Issue Date: 1-Aug-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Татаренко Д. К. Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с.
Series/Report no.: 2024;
Abstract: В роботі визначено сутність процесу обслуговування споживачів та напрями застосування ІКТ в його організації; досліджено напрями використання ІКТ нововведень в організації процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» та особливості його діяльності; проаналізовано вплив діяльності SMM-менеджера на розвиток ІКТ та організацію процесу обслуговування в готелі «Lion»; обґрунтовано фінансово-економічні результати використання сучасних ІКТ в процесі обслуговування та діяльності готелю «Lion»; визначено шляхи покращення процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» на основі використання сучасних ІКТ.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7276
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatarenko D.K..pdf33,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.