Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7276
Назва: Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
Автори: Татаренко, Д. К.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
соціальні мережі
SMM-менеджер
готель
процес обслуговування
Дата публікації: 1-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Татаренко Д. К. Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с.
Серія/номер: 2024;
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено сутність процесу обслуговування споживачів та напрями застосування ІКТ в його організації; досліджено напрями використання ІКТ нововведень в організації процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» та особливості його діяльності; проаналізовано вплив діяльності SMM-менеджера на розвиток ІКТ та організацію процесу обслуговування в готелі «Lion»; обґрунтовано фінансово-економічні результати використання сучасних ІКТ в процесі обслуговування та діяльності готелю «Lion»; визначено шляхи покращення процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» на основі використання сучасних ІКТ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7276
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatarenko D.K..pdf33,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.