Please use this identifier to cite or link to this item:
http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/7197| Title: | Інноваційні технології в спеціальній освіті дітей : публічноуправлінські аспекти створення сучасного інклюзивного простору |
| Authors: | Тороп, К. С. |
| Keywords: | система освіти формальна освіта інклюзивна освіта спеціальна освіта особливі освітні потреби органи публічної влади публічноуправлінські процеси управління освітою на регіональному рівні |
| Issue Date: | 18-Feb-2025 |
| Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
| Citation: | Тороп К. С. Інноваційні технології в спеціальній освіті дітей : публічноуправлінські аспекти створення сучасного інклюзивного простору : кваліфікаційна робота магістра : 281 «Публічне управління та адміністрування» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 103 с. |
| Abstract: | У роботі розглянуто функціонування закладів спеціальної освіти в системі освіти України. Розглянуто основні поняття та категорії у сфері організації систем середньої освіти, відмінності загальних та спеціальних закладів освіти, вивчено нормативно-правове забезпечення системи шкільної освіти. Проаналізовано світовий досвід упровадження державних систем освіти для дітей та розвиток освіти дітей з особливими освітніми потребами в різних країнах світу (Велика Британія, Австралія). Також проведено аналіз стану спеціальної освіти в Дніпропетровській області в умовах воєнного часу. За результатами проведеного дослідження запропоновано пропозиції та рекомендації щодо розвитку освіти для дітей з особливими освітніми проблемами, як інклюзивного, так і спеціального її напрямків з урахуванням зарубіжного досвіду. |
| URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/7197 |
| Appears in Collections: | Спеціальність: 281 Публічне управління та адміністрування |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2025_Torop_281_ПУ_Mag.pdf | 3,36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.