Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7150
Title: Персоналізація і конфіденційність: баланс між користувацьким досвідом та юридичною відповідністю
Authors: Волинець, В. В.
Keywords: персоналізація
конфіденційність
е-commerce
рітейлери
інновації
міжнародні стандарти
омнікальність
Issue Date: 14-Feb-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Волинець В. В. Персоналізація і конфіденційність: баланс між користувацьким досвідом та юридичною відповідністю. Правова позиція. №3 (44). 2024. С. 55-59.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню питань, пов’язаних із персоналізацією і конфіденційністю, наразі має значну актуальність оскільки в сучасному суспільстві електронна комерція та цифрові технології посідають чільне місце. В умовах швидкого розвитку онлайн-сервісів рітейлери зіштовхуються з необхідністю залучення і втримання споживачів різними маркетинговими стратегіями. Однією із таких стратегій є персоналізація. Персоналізація як маркетингова складова е-бізнесу повинна ґрунтуватися на балансуванні між залученням більшої кількості споживачів із подібними інтересами та дотриманням законодавчих норм щодо захисту персональних даних. Головними чинниками балансу є забезпечення ключових показників, зокрема застосування технологій збору та аналізу даних, обґрунтованість міджнародного законодавства, а також низка етичних питаннь, пов’язаних із використанням персональних даних. Дослідження розглядає переваги, пов’язані із персоналізацією як позитивною складовою для бізнесу і споживачів, а також ризики, пов’язані із неналежним використанням чи заволодінням конфіденційними даними. Сучасні нормативно-правові акти, зокрема й регламент GDPR виступає на захисті сторін електронної комерції, при цьому зобов’язуючи компанії дотримуватися принципів прозорості, безпеки та етики при зборі і використанні персональних даних. Таким чином формуються умови для розробки ефективних стратегій, які поєднують в собі технологічні можливості та етичні стандарти. На основі проведеного аналізу можна припустити, що успішна персоналізація в електронній комерції може бути впроваджена лише тоді, коли на належному рівні дотримано принципу захищеності даних. Будь які порушення персоналізації повинні каратися. Це створить основу для формування прозорого електронного бізнесу і підвищить попитв цьому сегменті. Отже, майбутнє електронної комерції безпосередньо залежить від готовності бізнесу знайти цей баланс – забезпечуючи інноваційний, але одночасно безпечний досвід для своїх клієнтів. Лише на основі довіри та дотримання прав споживачів можна досягти стійкого розвитку в цій динамічній і конкурентній галузі.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7150
ISSN: 2521-6473
Appears in Collections:2024/3(44)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf349 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.