Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6995
Назва: Структура товарної української електронної комерції
Автори: Щитов, Д. М.
Жадько, К. С.
Мормуль, М. Ф.
Ключові слова: електронна комерція
маркетплейси
бренд
торговельна платформа
трафік
кібербезпека
Дата публікації: 7-лют-2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Щитов Д. М., Жадько К. С., Мормуль М. Ф. Структура товарної української електронної комерції. Ефективна економіка. 2024. № 9.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено загальному огляду ринку електронної комерції в Україні, включаючи його розміри, темпи зростання та основні сегменти. пропонує детальний аналіз сучасного стану та організаційних аспектів товарної електронної комерції в Україні. Розглядаються ключові компоненти е-комерції, такі як структура ринку, конкурентне середовище, стратегії, які використовують великі платформи і малі підприємства, специфіка товарного асортименту та динаміка його змін залежно від різних факторів. Окрему увагу приділено характеристикам товарних категорій, таких як електроніка, одяг, побутова хімія та продукти харчування, а також трендам, що визначають їх популярність. Аналізу підлягають основні гравці ринку, від великих міжнародних платформ до локальних стартапів, і їхні стратегії конкуренції. Розглянуті платформи для онлайн-продажу, таких як маркетплейси та спеціалізовані інтернет-магазини, а також моделей бізнесу, що використовуються у сфері електронної комерції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6995
ISSN: 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щитов_ПЕЧАТЬ.pdf659,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.