Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6995
Название: Структура товарної української електронної комерції
Авторы: Щитов, Д. М.
Жадько, К. С.
Мормуль, М. Ф.
Ключевые слова: електронна комерція
маркетплейси
бренд
торговельна платформа
трафік
кібербезпека
Дата публикации: 7-фев-2025
Издательство: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Библиографическое описание: Щитов Д. М., Жадько К. С., Мормуль М. Ф. Структура товарної української електронної комерції. Ефективна економіка. 2024. № 9.
Аннотация: Статтю присвячено загальному огляду ринку електронної комерції в Україні, включаючи його розміри, темпи зростання та основні сегменти. пропонує детальний аналіз сучасного стану та організаційних аспектів товарної електронної комерції в Україні. Розглядаються ключові компоненти е-комерції, такі як структура ринку, конкурентне середовище, стратегії, які використовують великі платформи і малі підприємства, специфіка товарного асортименту та динаміка його змін залежно від різних факторів. Окрему увагу приділено характеристикам товарних категорій, таких як електроніка, одяг, побутова хімія та продукти харчування, а також трендам, що визначають їх популярність. Аналізу підлягають основні гравці ринку, від великих міжнародних платформ до локальних стартапів, і їхні стратегії конкуренції. Розглянуті платформи для онлайн-продажу, таких як маркетплейси та спеціалізовані інтернет-магазини, а також моделей бізнесу, що використовуються у сфері електронної комерції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6995
ISSN: 2307-2105
Располагается в коллекциях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Щитов_ПЕЧАТЬ.pdf659,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.