Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6975
Назва: Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Україні
Автори: Дрешпак, В. М.
Ключові слова: масова комунікація
засоби масової інформації
локальні медіа
територіальна громада
реформа
Дата публікації: 6-лют-2025
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Дрешпак В. М. Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Україні. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2019. Вип. 3 (39). С. 108-114.
Короткий огляд (реферат): З’ясовано актуальний стан систем масової комунікації в територіальних громадах України після реформування комунальної преси у 2016–2018 рр. Продемонстровано соціальні та технологічні відмінності різних типів територіальних громад щодо використання ними систем масової комунікації. Обґрунтовано, що досягнення оптимального рівня комунікативної зрілості громади забезпечить розвиток її соціально-політичної та економічної активності, активності локальних комунікацій і соціальної взаємодії членів територіальної громади, формування сучасної комунікативної культури. Встановлено, що в структурі систем масової комунікації в територіальних громадах відбувається подальше скорочення сегмента традиційних мас-медіа, а серед функцій найбільших змін зазнає функція соціального управління. Виявлено актуальні тенденції трансформації структури та функцій систем масової комунікації в територіальних громадах України після реформування комунальних газет. Розроблено класифікацію територіальних громад за ступенем використання ними систем масової комунікації та описано такі типи громад, як: інтерегополіси, соціополіси, медіаполіси. Практична значущість. Рекомендовано реформованим виданням розвиватися за моделлю громадських медіа та взяти на себе низку комунікативних завдань власне територіальних громад і реалізувати в такий спосіб соціальну функцію масової комунікації. Реалізація таких рекомендацій буде можлива за умови вирішення низки проблем, найголовнішими з яких названо подолання недовіри потенційної аудиторії до місцевої преси, модернізація редакційної політики та маркетингової стратегії видань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6975
ISSN: 2219-8741
Розташовується у зібраннях:Кафедра журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
drsk_2019_3_21.pdf205,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.