Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6910
Название: Маркетинг : навчальний посібник
Авторы: Петруня, Ю. Є.
Дата публикации: 21-ноя-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. 4-те вид., перероб. і допов. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2024. 360 с. (Серія: “Бізнес. Економіка. Фінанси”)
Аннотация: Книга знайомить читачів з основами маркетингу та управління маркетинговою діяльністю. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності бізнес-організації, як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємствах. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та управління, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, цікаво написана. Автори викладають матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням. Для здобувачів вищої освіти, менеджерів-практиків і всіх, хто цікавиться маркетингом та управлінням.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6910
ISBN: 978-966-328-226-8
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing-Petrunia.pdf4,83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.