Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6910
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетруня, Ю. Є.-
dc.date.accessioned2024-11-21T12:52:32Z-
dc.date.available2024-11-21T12:52:32Z-
dc.date.issued2024-11-21-
dc.identifier.citationПетруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. 4-те вид., перероб. і допов. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2024. 360 с. (Серія: “Бізнес. Економіка. Фінанси”)uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-328-226-8-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6910-
dc.description.abstractКнига знайомить читачів з основами маркетингу та управління маркетинговою діяльністю. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності бізнес-організації, як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємствах. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та управління, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, цікаво написана. Автори викладають матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням. Для здобувачів вищої освіти, менеджерів-практиків і всіх, хто цікавиться маркетингом та управлінням.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleМаркетинг : навчальний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing-Petrunia.pdf4,83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.