Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6905
Назва: Маркетинг: Модель 7P
Автори: Даценко, В. В.
Міщенко, Д. А.
Хурдей, В. Д.
Павловська, І. Г.
Семенова, Л. Ю.
Дронова, Т. С.
Дата публікації: 23-жов-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Маркетинг: Модель 7P : навч. посіб. / В. В. Даценко, Д. А. Міщенко, В. Д. Хурдей, І. Г. Павловська, Л. Ю. Семенова, Т. С. Дронова. Дніпро : УМСФ, 2023. 142 с. Серія : «Бізнес. Економіка. Фінанси».
Серія/номер: Бізнес. Економіка. Фінанси;
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику «Маркетинг: Модель 7P» систематизовано теоретичні основи маркетингу послуг та концепції маркетингу 7Р. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з практичними завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері послуг. Окремо, до кожної теми, сформовано актуальні дискусійні питання, що допоможе розібратися в сучасних проблемах маркетингу послуг та знайти альтернативні рішення. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання базового курсу «Маркетинг послуг». Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Рекомендовано здовувачам вищої освіти, викладачам освітньої програми «Маркетинг», фахівцям, чия діяльність пов’язана з маркетингом, а також для самостійної підготовки до вступу в магістратуру на спеціальність 075 «Маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6905
ISBN: 978-966-328-211-4
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навч. посібник _Маркетинг Модель 7Р.pdf2,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.