Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6905
Название: Маркетинг: Модель 7P
Авторы: Даценко, В. В.
Міщенко, Д. А.
Хурдей, В. Д.
Павловська, І. Г.
Семенова, Л. Ю.
Дронова, Т. С.
Дата публикации: 23-окт-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Маркетинг: Модель 7P : навч. посіб. / В. В. Даценко, Д. А. Міщенко, В. Д. Хурдей, І. Г. Павловська, Л. Ю. Семенова, Т. С. Дронова. Дніпро : УМСФ, 2023. 142 с. Серія : «Бізнес. Економіка. Фінанси».
Серия/номер: Бізнес. Економіка. Фінанси;
Аннотация: У навчальному посібнику «Маркетинг: Модель 7P» систематизовано теоретичні основи маркетингу послуг та концепції маркетингу 7Р. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з практичними завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері послуг. Окремо, до кожної теми, сформовано актуальні дискусійні питання, що допоможе розібратися в сучасних проблемах маркетингу послуг та знайти альтернативні рішення. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання базового курсу «Маркетинг послуг». Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Рекомендовано здовувачам вищої освіти, викладачам освітньої програми «Маркетинг», фахівцям, чия діяльність пов’язана з маркетингом, а також для самостійної підготовки до вступу в магістратуру на спеціальність 075 «Маркетинг».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6905
ISBN: 978-966-328-211-4
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Навч. посібник _Маркетинг Модель 7Р.pdf2,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.