Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6810
Назва: National context of the study of the problem of digital marketing management in scientometric databases
Інші назви: Національний контекст дослідження проблеми управління цифровим маркетингом в наукометричних базах даних
Автори: Ivanova, N.
Ключові слова: digital marketing
management
bibliometric analysis
national context
Web of Science
Дата публікації: 3-жов-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Ivanova N. National context of the study of the problem of digital marketing management in scientometric databases. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. №4(84). С. 41-47.
Короткий огляд (реферат): This study attempts to determine the content of the national context for studying issues related to digital marketing management. The research was based on scientific articles by Ukrainian scientists included in the Web of Science scientometric database, with a total of 92 articles. The research was conducted using bibliometric analysis methods, including quantitative analysis, relevance of scientific resources, author relevance, relevance of affiliation, and thematic analysis. The limitation of this study is that it focuses exclusively on data from the Web of Science scientometric database. In future research, a similar analysis using other scientometric databases, such as Scopus, would be appropriate to confirm or expand the results presented in this study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6810
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/4(84)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf524,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.