Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6785
Назва: | Фінансування інфраструктурних проєктів під час воєнного стану: корупційні виклики та механізми прозорості |
Інші назви: | Financing infrastructure projects during martial law: corruption challenges and transparency mechanisms |
Автори: | Уткіна, М. С. |
Ключові слова: | антикорупційні ініціативи воєнний стан корупційні виклики управління проєктами фінансування інфраструктурних проєктів |
Дата публікації: | 27-вер-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Уткіна М. С. Фінансування інфраструктурних проєктів під час воєнного стану: корупційні виклики та механізми прозорості / М. С. Уткіна // Правова позиція, № 2 (43), 2024. С. 29-33. |
Серія/номер: | Правова позиція;№ 2 (43), 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Реалії сьогодення повʼязані із непростими викликами управління інфраструктурними проєктами в умовах воєнного стану, де великий ризик корупційних діянь, правопорушень, посилює необхідність застосування прозорих механізмів фінансування. Стаття розглядає основні корупційні виклики й ризики, які виникають при фінансуванні інфраструктурних проєктів в Україні, враховуючи, що у країні із лютого 2022 р. введений воєнний стан. Зокрема, аналізуються випадки зловживань та махінацій, що можуть виникати через відсутність адекватних контрольних процедур та обмежену здатність державних структур забезпечувати належний нагляд. У статті також розглянуті можливі підходи та механізми, спрямовані на підвищення рівня прозорості фінансування інфраструктурних ініціатив. У тому числі, розглядається застосування цифрових технологій, таких як блокчейн технологія і штучний інтелект, для моніторингу руху фінансів та контролю за виконанням робіт. Було також наголошено на тому, що міжнародні стандарти у сфері управління фінансами можуть бути адаптовані для потреб України в умовах воєнного стану. Було приділено увагу аналізуванню нормативно-правової бази та існуючих антикорупційних ініціатив, що впроваджуються на державному рівні. Автором було також розглянуто роль міжнародної спільноти та донорських організацій у формуванні стандартів прозорості і адаптації їх до місцевих умов, а також визначення потенційних напрямів зменшення корупційних ризиків через систематизацію державного нагляду та підвищення обізнаності суспільства. Важливою є співпраця усіх зацікавлених сторін: уряду, приватного сектору, громадськості та міжнародних партнерів, з метою створення ефективної системи управління інфраструктурними проєктами, яка б сприяла довгостроковому розвитку країни в умовах воєнного стану |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6785 |
ISSN: | 2521-6473 |
Розташовується у зібраннях: | 2024/2(43) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 309,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.