Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6664
Назва: | Пошук шляхів підвищення ефективності функціонування системи технічної експлуатації радіоелектронних навігаційних систем |
Інші назви: | Finding ways to improve radio-electronic navigation systems operational efficiency |
Автори: | Рагулін, С. В. Зубенко, В. О. |
Ключові слова: | системи контролю відновлення технічне обслуговування легкозамінні блоки радіоелектронні навігаційні системи |
Дата публікації: | 21-сер-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Рагулін С. В. Пошук шляхів підвищення ефективності функціонування системи технічної експлуатації радіоелектронних навігаційних систем / С. В. Рагулін, В. О. Зубенко // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 84-89. |
Серія/номер: | Системи та технології;№ 1 (67), 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні повітряні судна оснащуються цифровими пілотажно-навігаційними комплексами нового покоління, в яких всі системи мають вбудовані системи контролю і конструктивно виконуються у вигляді ряду легкозамінних блоків. Безпека польотів сучасних повітряних суден забезпечується шляхом резервування радіоелектронних навігаційних систем, в той час як регулярність польотів – шляхом створення достатньої кількості запасних легкозамінних блоків в обмінному фонді.У статті відзначається те, що висока інтеграція пілотажно-навігаційних комплексів і висока інтенсивність польотів повітряних суден призводить до того, що за результатами оперативного технічного обслуговування частина легкозамінних блоків помилково визнаються непрацездатними, демонтуються і відправляються на відновлення. Згідно зі статистичними даними, від 40 до 85% демонтованих легкозамінних блоків радіоелектронних навігаційних систем насправді є працездат-ними. Це породжує проблематику так званих непідтверджених дефектів. Північноамериканська авіаційна транспортна асоціація «The Air Transport Association» оцінює щорічні втрати на рівні в середньому 100 тисяч доларів на кожен середньо-магістральний літак. Велика кількість непідтверджених дефектів тягне за собою необхідність невиправданого збільшення обсягу в обмінному фонді запасних легкозамінних блоків для підтримки регулярності польотів, що призводить до значних капітальних витрат. Данна стаття присвячена пошуку можливостей зниження цих витрат за рахунок використання наземних автоматизованих систем контролю, що здійснюють перевірку демонтованих блоків з високою достовірністю і запобігають помилковій відправці працездатних легкозамінних блоків на відновлення. Однак закупка та експлуатація назем-них автоматизованих систем контролю також вимагає значних інвестицій.У роботі зазначено, що ефективність експлуатації повітряних суден безпосередньо визначається оптимальним варі-антом організації системи технічного обслуговування і ремонту, вибір якого ґрунтується на вирішенні комплексу завдань діагностичного забезпечення, методичного, нормативного забезпечення та оптимального формування обмінного фонду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6664 |
ISSN: | 2521-6643 |
Розташовується у зібраннях: | 2024/1(67) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
150-Article Text-284-1-10-20240626.pdf | 433,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.